S I L A B U S
AKADEMSKA 2015./2016. GODINA – LJETNI SEMESTAR
Naziv predmeta i šifra Metodologija eksperimentalne psihologije, FIL PSI 120
Predmetni nastavnik Doc. dr. Saša Drače
Saradnik Ratko Đokić, viši asistent
Literatura:
- Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jasterbarsko: Naklada slap.
- Goodwin, J. C. (2004). Research in Psychology. Methods and Design. New York: Wiley.
- Bujas, Z. (1981). Uvod u metode eksperimentalne psihologije. Zagreb: Školska knjiga.
- Slater, L. (2004). Opening Skinner's box: Great psychological experiments of the twentieth century. London: Bloomsbury Publishing.
- Rathus, S.A. (2000). Temelji psihologije. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Kolesarić, V. (1996). Metodologija psihologijskih istraživanja. Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta (interno izdanje).
- Mejovšek, M. (2003). Uvod u metode znanstvenog istraživanja, Naklada Slap, Zagreb
- Breakwell, S.H., Hammond, S. & Fife-Schaw, C. (2003). Research Methods in Psychology. London: SAGE Publications.
- Shaughnessy, J. J.& Zechmeister, E. B. (1997). Research Methods in Psychology (4. izdanje). New York: McGraw-Hill.
PROVJERE ZNANJA
Provjera znanja se vrši dodjeljivanjem bodova za svaki oblik aktivnosti i provjere znanja u toku semestra, kao i na zvršnom ispitu, na kojem se utvrđuje konačna ocjena, po slijedećim elementima aktivnosti, odnosno propisanih oblika provjere znanja:
- Učestvovanje u eksperimentima – 5%
- Vježba „Kritika članka” – 15%
- Polusemestralna provjera znanja – 30%
- Integralni ispit – 50%
Ukupna ocjena se formira zbrajanjem bodova osvojenih na svim aktivnostima. U konačnici, da bi ispit bio položen, neophodno je ostvariti najmanje 55% ukupnog broja bodova, ali pod uvjetom da je student na integralnom ispitu osvojio najmanje 55 % ukupnog broja bodova.
Broj dozvoljenih neopravdanih izostanaka sa predavanja, odnosno vježbi: 2.
VREDNOVANJE ZNANJA STUDENATA
Konačan uspjeh studenata nakon svih predviđenih oblika provjere znanja, vrednuje se i ocjenjuje sistemom uporedivim sa ECTS skalom ocjenjivanja kako slijedi:
- 10 (A) - izuzetan uspjeh bez grešaka ili sa neznatnim greškama, nosi 95-100 bodova;
- 9 (B) - iznad prosjeka, sa ponekom greškom, nosi 85-94 boda;
- 8 (C) - prosječan, sa primjetnim greškama, nosi 75-84 boda;
- 7 (D) - općenito dobar, ali sa značajnim nedostacima, nosi 65-74 boda;
- 6 (E) - zadovoljava minimalne kriterije, nosi 55-64 boda;
- 5 (F, FX) - ne zadovoljava minimalne kriterije, manje od 55 bodova.